DLA BIZNESU
Kryzys ekologiczny i klimatyczny wymaga od nas zmian na poziomie produkcji i konsumpcji. Biznes ma w tej zmianie kluczowe znaczenie, może wprowadzać strategie i innowacje w trosce o środowisko naturalne i ochronę klimatu.
Kryzys ekologiczny i klimatyczny wymaga od nas zmian na poziomie produkcji i konsumpcji. Biznes ma w tej zmianie kluczowe znaczenie, może wprowadzać strategie i innowacje w trosce o środowisko naturalne i ochronę klimatu.
BIZNES I EKOLOGIA
Podejmujemy współpracę z firmami, które angażują się w przedsięwzięcia społeczne związane z ochroną klimatu i różnorodności biologicznej, przyczyniają się do zwiększenia terenów zieleni oraz podnoszenia świadomości ekologicznej społeczeństwa, pracowników i klientów. Współpraca jest kluczowa, by sprostać wyzwaniom współczesnego świata.
Firmom proponujemy partnerstwo i wsparcie naszych programów, które przynoszą realne korzyści dla środowiska i społeczności lokalnych, i włączają w aktywną edukację pracowników i klientów. Często też łączymy siły i angażujemy się w kampanie i projekty partnerów.
Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy
Z KIM ZMIENIAMY ŚWIAT
DOBRE PRAKTYKI WSPÓŁPRACY
DAVINES – PARTNER ŚWIĘTA DRZEWA (2016–2018), PARTNER STRATEGICZNY ŚWIĘTA DRZEWA (OD 2019)
Davines rozpoczął współpracę z Klubem Gaja w 2016 roku. Akcje sadzenia drzew w ramach naszego programu Święto Drzewa połączyliśmy z Kampanią Dzień Zrównoważonego Piękna, autorskiej inicjatywy Davines. Co roku społeczność fryzjerów Davines Polska aktywnie angażuje się w akcję sadzenia drzew, w szczególności zwiększających różnorodność biologiczną.
ALDI – PARTNER STRATEGICZNY ŚWIĘTA DRZEWA (2019–2021), PARTNER ŚWIĘTA DRZEWA (OD 2022)
Współpracę z ALDI rozpoczęliśmy od posadzenia 3000 drzew w Beskidach w ramach Święta Drzewa. W kolejnych latach sadziliśmy drzewa, zakładaliśmy przyjazne ogrody dla przyrody w przedszkolach i szkołach na Śląsku. Wspólnie zrealizowaliśmy mural „Święto Drzewa” w Bielsku-Białej, który oczyszcza powietrze, tak jak zrobiłby to las o powierzchni ponad 100 m2.
FUNDACJA PKO BANKU POLSKIEGO – PARTNER STRATEGICZNY „ZAADOPTUJ RZEKĘ” (2012-2015)
Przykładem współpracy w obszarze ochrony rzek i wód było zaangażowanie Fundacji PKO Banku Polskiego w program Klubu Gaja „Zaadoptuj rzekę”. Fundacja została partnerem strategicznym programu, a klienci Inteligo używających karty Visa payWave „Dobro procentuje” mogli wybrać program „Zaadoptuj rzekę” i przekazać na jego realizację część dochodów z transakcji.