Jeszcze żywy KARP wyróżniony

2013-04-27

Kampania Jeszcze żywy KARP otrzymała wyróżnenie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012. Kampania Jeszcze żywy KARP została doceniona za wysoki poziom copywritingu oraz estetykę wykonania. Zwrócono także uwagę na kreatywne wykorzystanie aktorów, którzy nie ograniczyli się jedynie do wygłoszenia słów poparcia, a rzeczywiście w niej zagrali.

 

 

Cel konkursu Kampania Społeczna Roku to promowanie dobrych praktyk w działaniach komunikacyjnych, poprzez kampanie społeczne, na rzecz wspólnego dobra. Klub Gaja promuje poszanowanie praw zwierząt poprzez zwracanie uwagi społecznej na ich naruszanie i pokazywanie przykładów, jak można ograniczać cierpienie zwierząt. Kampania Jeszcze żywy KARP to długofalowa edukacja konsumentów, zachęcająca do kupowania karpia z lodu lub z chłodni zamiast żywego.

Kreację kampanii Jeszcze żywy KARP 2012 przygotowała agencja reklamy Clos Brothers, z udziałem aktorów: Magdaleny Różczki, Magdaleny Popławskiej, Julii Pietruchy, Bartłomieja Topy oraz publicysty i kucharza - Roberta Makłowicza. Kampania ma swoją stronę internetową www.jeszczezywykarp.pl, funpage i szeroką ofertę materiałów edukacyjnych. Zaproszenia do lokalnych i osobistych działań na rzecz problemu o zasięgu ogólnopolskim, którym jest handel żywym karpiem, Klub Gaja kierował do wszystkich konsumentów oraz miejsc i osób szczególnie zainteresowanych jej wymiarem edukacyjnym, tj. placówek oświatowych, sklepów, inspekcji handlowych i in. służb kontrolnych. Dzięki ogromnemu zainteresowaniu mediów humanitarny stosunek do masowo sprzedawanych żywcem ryb stał się przedmiotem szerokiej debaty publicznej w Polsce. O kampanii informowały także redakcje zagraniczne.

W konkursie Kampania Społeczna 2010 Jeszcze żywy KARP otrzymał nagrodę za najlepszą reklamę radiową.

Klub Gaja chroni przyrodę i zwierzęta dzięki wsparciu darczyńców. Pamiętaj o przekazaniu 1% podatku na Klub Gaja - KRS 0000120069. Ratujemy przyrodę z Tobą i dla Ciebie!